Monday, September 20, 2010

Sebab-sebabnye...

Sebab-sebab aku tak layak kawin :

1) Takde yang sudi (nasib jadi orang yang hudoh & budoh)
2) Tak pandai langsung memasak (tak minat sebenarnye, haha!)
3) Takde duit
4) Takot dengan lelaki
5) Aku terlebih romantik, surely ade je yang nyampah nanti
6) Aku ade fenomena takot nak bedepan dengan mak mertua
7) Tak sesuai menggalas tanggungjawab. Aku cepat stress.
8) Aku suke berkarya. Nanti aku asek berkarya, semenye terabai kang.
9) Tak reti nak puaskan ati banyak pihak
10) Aku sibuk dengan karierku. Fergghhh, macam la usahawan berjaye!
11) Tak cukup duiiitttttt.........................

Okay, tu je pointnye sebenarnye. Nak bagitau takde duit, haha! Okay, tak baik cakap takde. Bukan takde. Tak cukup. Banyak mende nak kene buat ni. Dan semenye melibatkan wang ringgit. Ishh, sungguh duniawi.

No comments:

Post a Comment