Friday, September 10, 2010

Mimpi.

Haaa... entry pasal mimpi? Mimpi ape tuuuu??? Mimpi basah kerrrr??? Hahahahahahahaha. Okay, tak klaka.

Arini raye. Semalam last puase. Banyak sangat mende nak kene buat sempena arini. Semalam kitorang adik-bradik bertungkus-lumus pasang langsir, kemas umah, buat itu ini, dan bertungkus-lumus jugak main bunge api. Hi hi hi.

Bile banyak keje, especially part pasang langsir tu, banyak sangat dah aku mencarut. Agak sia-sia sedikit puase hari terakhirku itu. Okay, mungkin bukan sikit, mungkin banyak. Langsir tu, bile nak kene pasang besi pencucuknye tu, bile dah ukur balik kat railing tu, kadang-kadang terlebih laa, tersikit laa. Daaahhh kene cabut dan pasang balik besi penyangkut tu, sampai la betul-betul ukurannye. Memang jimbit sungguh.

Persoalannye, malam sebelum tu, aku mimpi aku mencarut kat depan muke Ashraf Sinclair. Adekah mimpi tu membawa tafsiran bahawa aku akan gemar mencarut pada kadar yang tidak berpada-pada pade keesokan harinye itu, iaitu pada hari memasang langsir itu???

*Aku pon tak tau nape mesti Ashraf Sinclair.

2 comments:

  1. Woo..ashraf sinclair tuh!
    lepas tue dia balas balik dlm bahse indon ke bahse melayu??
    hihih

    ReplyDelete
  2. haha.dia senyap je.terkedu kot.haha.erannye, dia pakai towel je mase tu.hahaha.

    ReplyDelete