Sunday, September 12, 2010

bukan botox.

Apabila adik aku lalu-lalang di depan tetamu sebagai penghidang air atau makanan, atau untuk besalaman..........

Scene 1


Tetamu : Yang ni la yang dah mengajar tu ye?
Abah : Eh, bukan yang ni. Yang tu... (sambil menunjuk ke arah aku)
Aku : Sengih-sengih lahanat.

Scene 2

Tetamu : Ni kaklong ye?
Abah : Eh, ni kakngah.
Aku : Sengih-sengih lahanat lagi.

Scene 3

Tetamu : Ini yang jadi cikgu tu ye?
Abah : Eh, bukan, bukan. Yang jadi cikgu tu yang tu. (Sambil tunjuk ke arah aku)
Aku : Sengih lahanat bertambah lebar.

.....dan scen-scene yang seterusnye, adik aku bengang je. Hahhahaha.....

*Bukan salah aku kalau diorang ingat aku ni adik dan adik aku adelah kakak. Nampak mude ke??? Gua tak pakai botox yeeee... hehehehe...

No comments:

Post a Comment