Tuesday, September 21, 2010

Bukan pekerjaan bile dewasa.

Aku ada banyak cita-cita. Maksud aku, bukan pekerjaan bila anda dewasa, tapi lebih kepada apa yang aku nak buat. Impian. To-do list.

1) Aku nak jadi penulis macam Ahadiat Akashah
2) Jadi kaya-raya tanpa sikap bongkak
3) Nak pegi Fort William dan travel dunia bersama lelaki yang aku sayang, menyaksikan keindahan Ben Nevis. Hehe, romantik bukan diriku ini?
4) Drive kereta yang hebat. Aku suka Nissan Murano setakat ni.
5) Tidak terlibat dengan sebarang kemalangan jalan raya, sama ada kecik atau besar
6) Simpan rambut kasi panjang (yang ni susah macam haram nak buat, tak tau nape)
7) Besarkan rumah mak abah dan ada bilik sendiri
8) Nak ada orang gaji yang ramai dan semuanya mestilah lelaki dan kahchak, hehe!
9) Main gitar dengan hebatnya
10) Jadi manusia yang baik

Tapi, aku tau. Kadang-kadang kalau Tuhan tak kasi tu, maksudnya mungkin mende tu tak baik untuk kita. Mungkin dia dah plan yang lebih baik lagi. Tapi kita boleh usaha. Kan? Kan?

No comments:

Post a Comment