Sunday, October 10, 2010

Bukan plastic surgery.

My job sucks!

Okay, maybe not entirely, but still, it sucks.

Tak semestinya orang yang sukakan budak-budak boleh jadi cikgu. Dan tak semestinya anda jadi cikgu maka anda akan sukakan budak-budak. Oh, tolong, pekerjaan ni memang tak boleh blah dengan orang yang macam aku.

Okay, maybe so far I'm doing it quite well, tapi dalam hati, Tuhan aje yang tau.

Ya, aku tau, apa yang Tuhan buat tu ada hikmah. Tapi aku masih mampu mengubahnya dengan usaha. Usaha menukar semua ini. Mungkin bukan dalam jangka masa terdekat. Tapi usaha dalam senyap itu boleh dilakukan bermula sekarang.

Dah dua hari aku try buat lagu untuk Syida. Saja-saja nak dedicate dan buat lagu tentang dia. Mungkin sebab apa yang dia sedang lalui. Aku bukan boleh tengok orang menderita, sedeh-sedeh. Dan-dan tu jugak rasa nak buat lagu untuk mereka.

Idea untuk cerita terbaru dah semakin berkembang, tapi tak taip-taip lagi. Kerja banyak bulan ni, tak sempat nak buat benda-benda yang disukai pun.

Sebenarnya aku merancang nak buat sesuatu ni. Nak tukar sikit-sikit appearance. Bukan tukar alat sulit, okay. Tukar appearance je. Saja nak bagi rasa diri meriah sikit. Nak tukar apa? Hehe, adela. Tak boleh bagitau kat sini, nanti kene condemn. Jangan risau, nokk, I bukan nak buat plastic surgery. Haha!

No comments:

Post a Comment