Tuesday, August 31, 2010

Tidak bertajuk, mungkin?

Semalam bukak puase dengan Dayah dn Zhaa di Padang MPK kat depan masjid besar kuantan.

Kalau sape orang kuantan surely tau katne. aku pon baru tau port tu sebegitu tenang utk dijadikan tempat berbukak puase. Dari jauh, awan pulak dah sarat semacam, macam tunggu mase je nak memuntahkan hujan-hujan tu. Bak kate Zhaa, makan roti john tengok awan, makan kerang tengok awan. Haha!

Arini aku bangun lambat. Ari merdeka, tapi bangun lambat. Rasa bersalah.Tak patriotik langsung. Bangun-bangun je, macam baise, selsema. Tu memang dah biase. Tapi arini selseme tak nak stop sampai la waktu aku taip entry ni. Dah nak dekat pukul 7 pm pun.

Sejak tadi aku asek membaca blog makhluk allah yg sorang ni. Macam cool jugak. Dan, dia membuatkan aku teringatkan sesuatu. Aku dah lama x buat lagu. Gitar tu pon dah jarang-jarang aku sentuh. Sebab? Sebab banyak sangat kenangan. Kenangan-kenangan pedih.

Aku kene move on. Ya, memang aku tengah move on.

Shoot, kenangan memang pedih!

No comments:

Post a Comment